Masz już swoje linki do rejestracji Klienta VIP lub Brend Partnera. Wiesz na czym polega różnica między nimi. Masz również link do swojego e-katalogu. Teraz trzeba coś z tym zrobić.

Naturalną drogą jest zapytanie znajomych lub kogoś z rodziny, czy nie byliby zainteresowani współpracą z Oriflame lub chociaż kupieniem dobrych przecież produktów. Wydawałoby się to bardzo proste i logiczne. Ale tak nie jest.

Najczęściej jest tak (chociaż nie zawsze), że spotkasz się z odmową a nawet lekkim uśmiechem, że zabierasz się za TAKI biznes. Oni najczęściej już słyszeli o Oriflame i „wiedzą” że biznesu tutaj zrobić się nie da a kosmetyki są za drogie. Mają kogoś znajomego, który był kiedyś w Oriflame i nic mu nie wyszło. Tylko pytanie: Co zrobił ten znajomy, aby osiągnąć sukces.

Ze znajomymi trzeba postąpić inaczej. Oczywiście jest to jedna z opcji. Nie przedstawiasz tej oferty bezpośrednio.

Pytasz, czy zna kogoś, kto chciałby kupować kosmetyki szwedzkiej firmy Oriflame.

„Szwedzkiej” jest bardzo ważne, jeśli proponujesz to Niemcom; oni lubią szwedzkie produkty.

Jeśli ta osoba zapyta o szczegóły, to podajesz jej link do katalogu i do rejestracji na Klienta VIP (kupuje po cenie katalogowej).

Tutaj możesz wspomnieć o Karcie Rabatowej. Jest to metoda sprawdzona w Polsce. Proponujesz komuś Kartę Rabatową na produkty Oriflame. Ludzie lubią mieć takie karty i mają je w przeróżnych sklepach. Wiedzą przy tym, że w takim przypadku trzeba się zarejestrować podając swoje dane.

Karta Rabatowa w Oriflame daje możliwość kupowania kosmetyków, biżuterii i produktów odżywczych taniej o 20 – 30 procent. Kosztuje to jednorazowo 19 €, bo musisz zarejestrować taką osobę jako Brend Partnera. W takim przypadku podajesz link do rejestracji na Brend Partnera.

Pytasz, czy zna kogoś, kto chciałby trochę zarobić.

Mówisz, że rozpoczęłaś współpracę z Oriflame i szukasz ludzi do swojego zespołu, aby razem uczyć się robienia biznesu na terenie Niemiec. Jest to nowość w Niemczech i teraz jest okazja aby to wykorzystać. Masz dostęp do szkoleń i wsparcia.

Jeśli ta osoba zapyta o szczegóły to zapraszasz ją na spotkanie z nami na ZOOM-ie. Mówisz, że sama jeszcze wszystkiego nie znasz, że dopiero się uczysz i na spotkaniu zostanie to wszystko wyjaśnione.

Pytasz, czy zna kogoś, kto chciałby poprawić swój stan zdrowia.

Masz dostęp do świetnych, naturalnych produktów odżywczych i możesz się tym dostępem podzielić. Oriflame ma w swojej ofercie bardzo dobre produkty odżywcze. Jeszcze nie wszystkie są dostępne w Niemczech, ale to kwestia czasu. Zażywając witaminy i minerały, jedząc zupy i koktajle możesz poprawić swoje zdrowie. Jest to temat bardzo ciekawy i możemy podzielić się wieloma przypadkami poprawy zdrowia i samopoczucia, oczywiście jest tu mowa również o odchudzaniu. Możesz już teraz uczestniczyć w spotkaniach na ZOOm-ie, które obywają się w co trzeci czwartek wieczorem.

Pytając w ten sposób, w najgorszym przypadku możesz otrzymać polecenia, ale najczęściej jest tak, że ta osoba sama jest zainteresowana Twoją ofertą. O poleceniach później.

Teraz pytanie:

Gdzie szukać tych znajomych? Do kogo zwracać się z ofertą.

Wszystkie firmy mlm mówią: zrób sobie listę znajomych.

LISTA ZNAJOMYCH to podstawowe narzędzie w sprzedaży i zapraszaniu do Oriflame.

Wszyscy wiedzą, że listę trzeba zrobić, ale mało kto ją robi. Większość uważa, że wszystkich znajomych mają w głowie i  większość wielkiego biznesu nie robi.

Nim dojdziemy do listy, zrób coś bardzo łatwego.

Codziennie przez najbliższe 7 dni zapisuj sobie osoby, które spotykasz. W pracy, w sklepie, na ulicy… tam gdzie chodzisz, pracujesz, jesz, odpoczywasz. To będzie Twoja pierwsza lista. Lista ta będzie przydatna zarówno przy sprzedaży kosmetyków, jak i planu marketingowego.

Daj tym osobom link do katalogu.

Chodzi o to, by Twoja lista była naturalna, aby mówić o katalogu, tak przy okazji. Jeśli ta lista będzie dawała zbyt małe efekty przejdziesz do listy poniższej.

Zastanówmy się najpierw:

Czym jest „lista znajomych” i kogo można (a wręcz trzeba) na nią wpisać?

Lista znajomych to spis osób, które kojarzysz, że istnieją i teoretycznie się myją. Bez znaczenia jest wiek tych osób, odległość jaka Was dzieli, stopień zażyłości (na listę należy również wpisać osoby, których nie lubisz), czas jaki upłynął od Waszej ostatniej rozmowy, to czy masz aktualny numer telefonu do takiego człowieka czy też nie, a nawet to czy znasz imię danej osoby (zawsze możesz zapisać „pani ze sklepu mięsnego”, grunt, że Ty wiesz o kogo chodzi).

Jeśli masz opory przed wpisaniem kogoś na listę, bo zastanawiasz się, czy ten ktoś będzie zainteresowany Oriflame, najlepiej będzie jeśli go wpiszesz. Zawsze możesz sobie wyobrazić, że za każdego wpisanego człowieka dostajesz od firmy 100 zł.

Jak poprawnie zrobić listę znajomych?

Obejrzyj ten film i postępuj według wskazówek. Nasz sponsor Ania Pęska-Formela poprowadzi Cię krok po kroku, jak taką listę sporządzić i co dalej z nią robić.

Jeśli wypiszesz te wszystkie osoby na swoją listę i skontaktujesz się z KAŻDYM, z pewnością będziesz już wtedy przynajmniej Dyrektorem. Nie ma innej opcji!!!

Dlaczego?

Statystyki mówią, że ze 100 osobowej listy znajomych zapisuje się natychmiast  przynajmniej 8 osób. Robiąc listę wg powyższego wzoru wypiszesz ok 200-300 ludzi, biorąc od każdej z osób rekomendacje do 10 kolejnych, masz dodatkowo ok. 2000-3000 znajomych na swojej liście, z czego 8 procent stanowią Konsultanci zapisani osobiście przez Ciebie do Oriflame. Z tego wynika, że Ty sam zapisałeś 160 – 240 ludzi, pracując tylko w oparciu o listę znajomych.

Powiesz, że to niemożliwe?

Można oszukiwać samego siebie, ale czy warto?

Pozdrawiamy z uśmiechem.

Krystyna Szajewko-Grabowska i Marek Grabowski