Zawsze proś o plecenia.

  • Ktoś kupi u Ciebie – poproś o polecenie.
  • Ktoś nie kupi – poproś o polecenie. Zapytaj: Rozumiem, że Ty nie jesteś teraz zainteresowana tymi kosmetykami, ale może znasz kogoś, kogo zainteresowałby produkty Oriflame?
  • Ktoś nie zapisze się do Oriflame, podając poniższe wymówki – poproś o polecenie. Powiedz: Rozumiem, że uważasz, iż moja oferta biznesowa nie jest dla Ciebie, ale może znasz kogoś, kto potrzebuje zarobić i byłby tym zainteresowany? Oferuję duże wsparcie.

Jeszcze jedna ważna podpowiedź:

Poproś KAŻDĄ osobę z Twojej listy znajomych, aby dała Ci 10 numerów telefonów do jej bliskich osób, możesz np. powiedzieć:  Aniu, co najbardziej podoba Ci się z tego Katalogu? Świetnie, dostaniesz ode mnie tą wodę toaletową w prezencie kiedy 3 Twoich znajomych zapisze się do Oriflame. Proszę daj mi 10 namiarów.

Przedstawiając swoją ofertę spotkasz się z odmowami, wieloma odmowami. Ludzie nie zawsze zrozumieją, że przedstawiasz im świetną opcję na zmianę ich życia na lepsze.

Ludzie maja obiekcje, bo nie wiedzą wszystkiego, mają złe doświadczenia, swoje problemy… i zasłaniają się wymówkami:

  • Nie mam czasu.
  • To nie dla mnie.
  • Nie chcę się w to bawić.

To normalne. Warto wtedy porozmawiać i zrozumieć, co naprawdę nasz rozmówca… ma na myśli odmawiając rejestracji w Oriflame. Czasami otworzy się przed nami i przedstawi prawdziwy powód a czasami nie. Jeśli poda, będziesz w stanie szczerze wyjaśnić i obalić te wątpliwości. Jeśli mimo wszystko, nie zdecyduje się na wejście do Oriflame, poproś o polecenia.

Pozdrawiamy z uśmiechem 🙂

Krystyna Szajewko-Grabowska i Marek Grabowski