Zawsze proś o plecenia.
- Ktoś kupi u Ciebie – poproś o polecenie.
- Ktoś nie kupi – poproś o polecenie. Zapytaj: Rozumiem, że Ty nie jesteś teraz zainteresowana tymi kosmetykami, ale może znasz kogoś, kogo zainteresowałby produkty Oriflame?
- Ktoś nie zapisze się do Oriflame, podając poniższe wymówki – poproś o polecenie. Powiedz: Rozumiem, że uważasz, iż moja oferta biznesowa nie jest dla Ciebie, ale może znasz kogoś, kto potrzebuje zarobić i byłby tym zainteresowany? Oferuję duże wsparcie.
Jeszcze jedna ważna podpowiedź:
Poproś KAŻDĄ osobę z Twojej listy znajomych, aby dała Ci 10 numerów telefonów do jej bliskich osób, możesz np. powiedzieć: Aniu, co najbardziej podoba Ci się z tego Katalogu? Świetnie, dostaniesz ode mnie tą wodę toaletową w prezencie kiedy 3 Twoich znajomych zapisze się do Oriflame. Proszę daj mi 10 namiarów.
Przedstawiając swoją ofertę spotkasz się z odmowami, wieloma odmowami. Ludzie nie zawsze zrozumieją, że przedstawiasz im świetną opcję na zmianę ich życia na lepsze.
Ludzie maja obiekcje, bo nie wiedzą wszystkiego, mają złe doświadczenia, swoje problemy… i zasłaniają się wymówkami:
- Nie mam czasu.
- To nie dla mnie.
- Nie chcę się w to bawić.
- …
To normalne. Warto wtedy porozmawiać i zrozumieć, co naprawdę nasz rozmówca… ma na myśli odmawiając rejestracji w Oriflame. Czasami otworzy się przed nami i przedstawi prawdziwy powód a czasami nie. Jeśli poda, będziesz w stanie szczerze wyjaśnić i obalić te wątpliwości. Jeśli mimo wszystko, nie zdecyduje się na wejście do Oriflame, poproś o polecenia.
Pozdrawiamy z uśmiechem 🙂
Krystyna Szajewko-Grabowska i Marek Grabowski